lovet it's over

kom hem från emelie för en timme sen eller något, satte mig direkt å åt en macka, feting gott.. mamma ringde å väckte mig kring 1 tiden, har nog aldrig varit så trött som jag var då.. det har ringt å väckt's hela natten i min teeleefon om inte så har jag fått sms, men gott har jag sovit endå ska strax gå och ta mig en dusch och sen sätta mig framför tven och vänta på att desperate housewives ska gå i repris, och sen grey's anatomy för jag missade det i veckan!

ska berätta snabbt om igåår, for till kalix, sen for jag josse amanda å fanny till emelie, sen kom ricke marcus å jacce dit så bastade vi lite aså, sen så fixade vi oss och skulle dra till stan men då var klockan typ halv 12 så ingen idé så jag å emelie stannade hemma och såg tv och tog det chill, det behövdes en lugn kväll underlovet iallafall, har varit hemma en enda natt, härligt!

men nu är iallafall lovet slut, men det har varit awsome nästan iallafall, har hunnit med halloween - vilket som var sjukt bra! sen var vi hos jonte i onsdags å lanade å allt sånt, vilket var helt okej kul å sen i fredags var vi på disco å sen vidare till folk å hade trevligt, resten av dagarna har varit som alla andra dagar typ.. stan, chilla, sova sånt som behövs göras oxå.. men mycket har hunnit hända på bara en vecka, både bra å dåliga saker för mig har det hänt en riktigt bra å sen en dålig å sen massa andra typ okei bra stuffs, är helnöjd

snör in lite bilder från lovet, ni har nog sett dom redan.. men en liten repris äre väl inget fel på? ;)

lan hos jonte

lan hos jonte

halloween

halloween

halloween

tjill på hotellet med sofiee

egoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0