less



som det ser ut just nu så sitter jag i min säng och har just fixat mig klart. ska gå till bussen på en halvtimma ska till kalix en sväng, sen far jag å sofie hem till henne å så sover jag där and so on.

bloggade aldrig igår, men jag mådde inge vidare bra å var med emelie direkt efter skolan, jag duschade å vi fixade oss sen drog vi till stan för att få oss ne lyckad å bra kväll, bra blev den väl, men helt okej inte lyckad riktigt, mycket tjorv med allt & alla.  folk grät, folk skrek, folk var glada ja alla typer som finns var överallt.  var en sväng till odde med några peeps, sen for jag å emelie hem till emelie h och sov där, sen kom emelieh å sofie å jenne hem dit så sen sov vi alla helt bra, sovit gott fast oroligt på samma gång. steg upp, drack vatten i stora lass, ut en snabbsväng sen hämtade mamma mig.

så såg min gårdag ut iallafall, var sick't kallt hur som helst.  ikväll får jag hoppas på att jag är på bättre humör, att jag får en bra kväll, och jag ska umgås med dom bästa.

vi hörs imorgon, ska försöka blogga så gott jag kan fast inte jag har blogglust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0