less skola.


bild från skolan idag ser lagomt pigg & glad ut.

kom alledens just hem från skolan, nu sitter jag och kollar på tv och väntar på att mamma ska komma hem med pizza yummiee :) sen ska jag väl plugga skallen av mig, sen powernap and so on

skolan har gått typ såhääär segt idag, vill bara ha jullov helst nyss!  bara 22 dagar kvar, alltså 4 veckor typ fett hemskt.. veckorna går typ såhääär segt vill ha helg nu, så jag ska få sova.. så ska vi fira amando på lördag tror jag? å sen ska jag bara feting chilla så det inte finns ord typ!  nu tror jag mamma kom med pizzorna, så vi hörs sen pusss

Kommentarer
Postat av: Klara Johansson

vad har du för betyg eller omdöme? ;)

2010-11-30 @ 18:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0