kass torsdag?



jag är ett klant arlse ;<


min fot är helt sönderdödad nu, har fått den lindad and so on! ska inte överanstränga den eller nå, men hur fan ska det gå? hallååå ge mig rullstol eller nå då!

var iaf på skolan idag, var sjukt hemskt tråkigt råkades skolka 2 lektioner av typ 5 så värt att jag for till skolan, på hk'n gjorde jag muffins smeten var godsomsatan, men själva muffinsen blev snygg men äcklig ;<  värt, det är som inte meningen att någonting ska gå rätt för mig just nu typ, men jag överlever :DD

sen har jag inte gjort något vettigt idag, har jobbat på engelska lektionen, gjort det jag skulle på hk å halv sovit på ev'n rätt chill skoldag, imorgon är det fredag vilket betyder att jag slutar tjugo i ett.. sjukt skönt! nu ska jag vila mig å min fot i en lr två timmar, sen ta fram pluggpapprerna å plugga som farsan, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0