kass fredag

sitter i emelies säng å tjillar vid datorn och hon gör detsamma.. vi kom hem från stan för något tag sen, meningen var att vi just nu typ skull ha kul men istället var det dött i kalix för alla var å söp överallt typ så det blev att åka epa halva kvällen med jenne josse emelie å chobboo :D sen har vi varit på lyktan och tjillat men nå söta peepss sen gick ajg å emelie med jens å oskar till ica, å då bad vi hennes far hämta oss där så drog vi hit..

känns som att jag har åkt vägen till näsbyn 100 gånger ikväll, nä men 6 gånger dit å tillbaka typ! haha..  känns ovanligt, sick't å vara hemma redan på en fredag, men whatever är endå skit trött såå,  btw så drog jag till emelie efter skolan, vi beställde mat från china, åt det, fixade oss å drog till jenne sedan vidare ut mot stan and so on!

klottret var nödvändigt jag ser rövknullad ut, men är färdig för film/sova
såååå jag just nu:

hihi och så tar vi påå mini lilla nörden jao
emelie right now:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0