JAG VILL HA SOMMAR IGEN.



saknar sommaren så det är sjukt, nu har vi rätt mycke snö här i norrbotten, vilket är kallt å jävligt. har redan lyckats  bli snöbadad, och mer kommer för det är killarnas på skolans bästa årstid..

nu var det sommar vi skulle prata om, hur bra är inte det att vara ute mer än halva nätterna utan att frysa? ta ett dopp, eller bara feting chilla med bra folk, eller vara med någon man tycker om, visst det kan man göra på vintern med, men sommaren är bättre på så många sätt, man känner sig gladare, vintern är så kallt å grå ;< inte min årstid, blir alltid deprimerad då, haha huvva. jag vill ha kul, och får bara dålig känsla i magen då jag tänker på sommaren, allt som var hur bra som helst, och vad jag kunde gjort mer eller mindre av! aja, vintern är här, å jag är olycklig därför. men så småning om smälter snön för eller senare, har ju iallafall julafton & nyår att se fram emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0