jag uppskattar livet, för det är bra.

är hemma från emelie nu, har nyligt käkat middag and so on, nu feting chillar jag i min sjukt sköna säng känner att jag måste ut en sväng, men tråkigt och läskigt att gå ut själv, alledens för mörkt and so on, ska smsa sofie å höra om hon någonsin for till kalix, annars ska jag tvinga henne hit så nu har jag smsat henne så får vi se hur vi gör!

på fredag är det iallafall ungdoms disco i kalix, från 7an och uppåt.. men vet inte om det är värt att fara dit, känns tråkigt men finns det ingenstans att hålla hus inomhus blir väl det stället sista valet? lr så drar man med sig massa partypeeps så blire nog gött!

nä, sofie kommer hit nu med fem över 7 bussen så jag ska gå och duscha känner mig helt flottig å äcklig så sen kommer hon då, och sover här till imorgon, nicebajs! vi hörs sen ;)

bjuder på en bild på sofie som är tagen igår å allt!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0