j u l s k y l t n i n g

haalå, kom hem från kalix för något tag sen så har inte hunnit blogga nå idag för jag & sofie tog tio i 12 bussen till kalix imorse, eller imorse & imorse men ni fattar.. för det har varit julskyltning idag, så vi har vandrat runt på stan med en massa olika, sen vid 4 for jag å käkade middag hos mormor..  julbord, sen nå stek å jag for där ifrån innan efterrätten var så gick jag till fra å var med emelie amanda josse matte å linn, sen till coop å vara med några till åså hämta mamma å dom mig sen när dom skull hem från kalix

så nu är jag hemma, sitter och kollar på mitt kära program gossip girl och funderar litre.. är sjukt trött å less  som jag oftast är på söndagar, känner bara hur jobbigt med skola imorgon har inte lust alls att fara dit men far väl endå hur som helst .. jaja, ska se klart gossip girl, sen färga håret på linn.. vi hörs nå senare typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0