in kalix town

sitter hos en riktig snygging, vet dock inte var den personen håller hus just nu iallafall.. hmm, vi har stora funderingar på att dra åt luleå håller så fort vi har fixat skjuts!  sov här inatt iallafall, sov sjukt gott behövdes verkligen, vi lämnade stan rätt tidigt igår kväll vi var iallafall hemma innan 12 tiden..

var helt galen kväll igår, massa tjorv men ändå blev den rätt bra, skojade bara den sög rent ut sagt.. det hände ingenting någonstans så vi höll oss ute på stan en massa, var på lyktan and so on. var rätt chill fast iskallt, aja whatever ska fortsätta att fixa mig, sen övertaala min käre vän att komma med till kalix istället för det är typ dansuppvisning vid 1 tiden i think, aja min plattång brinner upp den har varit inne i en timma snart! vi hörs sen


porrbildeN från igår,
josse jag emelie & emelie.. pusssis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0