homiiee's




mina två homies ♥

sitter och har so, har ingen bra dag idag!  först biter jag av min läppstav, vilket jag först trodde att det var min tand som gick sönder, men ikket.. så har en ring i läppen nu, ttack oskar för att du rädda mig dååå! 

sen nu för några minuter sen skulle jag slå till jh tror ni inte jag slog allt jag kunde i väggen, härligt böjde mitt fingers somfan å nu går det varken knappt att röra på lr nå har mest troligt brytit det, fränt? näe inte härligt heller för det gör ont som fan så ska till akuten sen med emelie.

har även hunnit vara på kum med mammi idag, skulle fixa lite stuffs där and so on!
ska försöka hänga med lite på so'n nu, fick just reda på att jag har prov på fredag, så ska väl plugga hela kvällen när jag väl kommer hem, om jag kommer hem om jag nu inte blir överkörd eller något.. whateeveer, nu ska jag dra å försöka hänga med läraren, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0