heheee

for inte till skolan idag heller, kändes för frestande att vara hemma så var hemma och sov nåsåfan gott istället för att sitta i självasta onödiga huset det huset så kallade skolan, nu ligger jag i min säng å käkar choklad och tycker synd om mig själv för att jag har jete ont i huvudet, men känner mig illa tvungen att fara till skolan imorgon men har endå bara typ 4 lektioner dock världens längsta & tråkigaste lektioner, men måst få träffa nå folk igen, känner mig helt utstött å uttråkad här hemma nu.

tänk att det redan är onsdag, eller jag tänker att det är torsdag för det är torsdag imorgon och på 5 å en halv timme är det torsdag sååå!  nu ska jag plugga på något prov jag inte förstår ett dugg av, har det iallafall på fredag så det är väl dags att plocka fram böckerna, sen ska jag chilla och kolla på grey's anatomy ikväll, taggaaaad

bjuder på en bild på mostaffa & min syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0