halå, kåt?

fina bilder, är typ kåt å ordet "halå kåt" men iallafaall


jag bokstavligen suger på att blogga nu, det börjar bli riktigt illa höh.. har god lust att ta bloggpaus men klarar inte mer än 1-2 dagar utan bloggen innan det kliar i fingrarna av att känna tvånget av att blogga haha. har varit på skolan idag, så ännu en skoldag avklarad, idag har det gått rätt bra på skolan hade ett oförbrätt prov på engelskan men jag tyckte det gick hyffsat bra iallafall skrev nästan på allt :)  har nå checkpoint på engelskan på torsdag också som jag ska försöka plugga till, fast vad jag ska plugga på vet jag inte, har börjat plugga på fel provpapper till på fredag, bra jag är .. gjorde samma fel förra veckan fast insåg bara aldrig innan dagen provet var att jag hade pluggat sönder på fel prov..


det är inte lätt att vara mig, speciellt inte när det gäller skolan. men jag är smart i dom 2 ämnerna jag har G i ! mohaha, nän u ska vi inte diskutera hur bra jag är igen för då kommer vi aldrig bli klar i det här inlägget, nu ska jag glo på något typiskt mamma program typ HEMMA eller vafan det heter, kommer fan inte pååå ;<< taggar å väntar på att dh ska börja.. 35 minuter kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0