fredag hela veckan, eller?

har haft fuuullt upp hela dagen idag, for till skolan, var på alla lektioner där efter skolan åkte jag å emelie buss till henne, vi var bara där å chilla.. sen drog vi snabbt till jennelie, fixade oss å sen vidare till furuhed för öppethus så har vi varit där med en massa fina å haft det chill,  sen vid 8 var det där öppethus slut så min syster sltua skolan då så då kom pappa å hämta oss åså, när jag kom hem åt jag lite pizza, sen duschen å nu befinner jag mig här!

är helt slut, men vet att jag inte kommer somna om jag går å lägger mig. ska bli sjukt skönt med helg imorgon, ska och käka på kina med 2 fina flickor vid namn emelie å sofie, hihi..  slutar 2 imorgon, fett jobbigt hatar vårat nya schema, hatar det vi har på skolan det heter period läsning så vi varierar var sjätte vecka mellan ett bra å ett dåligt schema med olika lektioner så på förra schemat slutade jag sjugo i 1 p å fredagar å nu 2.. surt, men jag överlever :)

egobild hos emelie, hoho

mys med emelies kisse som är störd ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0