fars dag

höööh, har tråkigt.. min blogg suger men bloggar väl endå!

sitter och ser på simpson med pappa och så äter jag godis.. har just fixat mig klart för kvällen, min syster å hennes familj ska hit å keka "farsdagsmiddag" för det är ju farsdag idag, så vi har gett pappa presenter and so on.

sov ju hos sofie inatt, vi var på stan först men for hem kring 11 halv 12 tiden, var fett kallt å ovärt att vara ute.. var en bra början å tråkigt slut på den kvällen, men jag å sofie tog det lugnt när vi kom hem, såg film sen gick vi och la oss.. vaknade imorse av att mamma ringde å sa att hon är i kalix så åkte hem med dom på samma veva, jag duschade å sedan slingade min syster's hår och så.

jaja.. ska fortsätta kolla på simpson nu när reklamen är över då dvs.. hörs sen!

paaapi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0