facelook




bjuder på två bilder från ikväll på mig & linn,  sådär har jag alltså sett ut idag.. som alla andra dagar , typ!  har alledens nyss duschat för andra eller tredje gången idag?.. hur som helst, så nu sitter jag å kollar på jurassic park 3 med min käre far, ska gå å hitta mina chips jag har tappat bort, har även hunnit slarva bort en t-shirt & ett par short's sen i fredags vilket betyder att dom är någonstans i kalix.

men det fixar vi, och jag klarar mig utan short's & t-shirt nog nu när det är vinter haha. nåväl, ska lägga till mig i soffan nu så jag ligger bekvämt å kolla klart filmen, sen blir det sängen.. är helt slut efter allt som har hänt under helgen, helt sick't.. eller vad säger ni?...

Kommentarer
Postat av: Anonym

redigerar du dina bilder? och om du gör det är det någon speciellt du som redigerar? :))

2010-11-14 @ 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0