emeliesplace

klockan må vara 4 på morgonen, men jag kom just hem från stan är nu hemma hos bestemelie å ligger i hennes säng å myser med hennes söta kiisse :) var en feting bra kväll igen, å fifan :D har varit på ett p12 disco, vilket det inte var så mkt p12or på så vi hade hela dansgolvet för oss själva typ haha, så vi släppte loss där, sen någon gång senare vid 1 tiden drog vi till någon nung kände, var där tills nu typ..

hadee kul där å var feting tjill, med veeldigt bra folk and so on ... slutet var väl dock inte det bästa, men det klarar vi av! nä nu fryser jag om armarna så ska krypa ner under täcket, sen höra om emelie har en tandborsta å låna för jag bhr borsta tänderna tycker jag! haihiiih,  sen sova tyup! pussis

sötnos.

Kommentarer
Postat av: Juliah

yää ;) party party party party partyyy ;D

Det var ju hyfsat bra på den "festen" fast för lite folk och så dansade typ inga som jag var med ;) -.-'

2010-11-06 @ 12:05:19
URL: http://juliahbaby.devote.se
Postat av: eveliinae

hahah :)

2010-11-13 @ 16:30:49
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0