elevensval jao

sitter och har ev nu, sitter i ett grupp rum med emelie, emelie, henrica, jh & uusi.. vi gör typ ingenting, bara tjillarr, känns fan bra att vara tillbaka på skolan, haha har ju saknat folket!  nu äre fan torsdag, det betyder EN DAG till fredag.. sen är det heeeelg.. funderar på att gå in i ett grupprum å plugga lite till provet jag har imorgon så jag får åtminståne g, fast sofie fick ju vg så ett mvg är väl inte så svårt då hEHEH nej skojade sofie (a)

ajaaaa, ska väl feting chilla nu sitter å kollar på infektioner på navelpiercingar, mysigt.. näe, urshh ser inte bra ut på bilderna, tur att min aldrig sviker mig hihihi, aja helt interssant samtals ämne! nu ska jag typ plugga eller något, eeller så tar jag mig å lägger mig på golvet och sover, lätt feting chill för jag är typ jävligt trött, pusss


min navel piercing, hihi, kände mig tvingad att snöra in en bild på den haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0