du är kingen utan k, yes du är ingen.

sitter i sooffan med sofie å matte å kollar på shottas, vetefan vars linn tog vägen men hon är också här någonstans.. ska fan gå och sova snart.. är galet trött å igår vid den här tiden sov jag nog godare än farsan, det enda vi har gjort ikväll är att se 3-4 filmer typ, mycket till liv man har att göra här i töre haha nej.

men vi ska iallafall upp tidigt imorgon, vi ska dra till kalix med 10 i 12 bussen å vara där på julskyltningen som är imorgon and so on,  ska endå till mormor senare då å käka osv så lika bra att stiga upp då å fixa sig och lika gärna dra mot kalix då,  nä ska kolla med sofie om hon kommer å sover.. är sjukt trött, ska skylla på att jag inte orkar ta fram hennes säng hon brukar sova med endast för att hon ska sova med mig, är så van att alltid sova med emelie eller linn eller en annan såå de är så ensamt att sova själv i min stora säng nu hihi ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0