chill.

har haft väldigt tråkig kväll ikväll, har sett på filmm å sovit oså! sen har jag hunnit göra så att mitt rum ser ut som rena svinstian, ligger cola flaskor, chipspåsar, å kakförpackningar lite här å där.. måste städa imorgon så mamma blir stolt!

ligger i min säng nu, och hör på världens chill låt och är trött men har inget sug att sova för måste sova själv.. fast ringer väl hit nå sällskap, eller sover själv?  ska försöka att inte sova bort hela morgondagen även om jag vill så gärnaaa men måste plugga, duscha, fixa mig å sen fara till kalix.. jag är typ beorende av kalix ;<<

äh, näe jag bara skojade.. känner bara behovet av socialt folk and so on, och så äre ju p12 disco från sjuorna och uppåt, tror inte jag far dit, kanske drar in dit en snabbsväng för att värma mig lär ju vara rätt om det blir att vara ute på stan å är less stan.

ehe, btw så såg jag på iron man 2.. rätt bra endå :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0