bloggtorka.

nu ska jag blogga, vad ska jag skriva, ska inläget vara långt, ska jag ha en bild med, isånnafall ska den vara ovanför eller nedanför texten, vad ska jag ha för rubrik, ska jag ha något mellan rum här å där..

hahah ja.. när det gäller min bloggning har jag tusen frågor i min skalle, men man kan aldrig få slut på frågor & funderingar.. ibland tänker jag typ, på världens sjukaste saker, typ att jag är en människa.. att jag kan tänka, å röra mig,  ska nog uppskatta livet lite mer ibland..  fast nog hade det i vissa tillfällen varit jävligt härligt att sitta i en rullstol när det t.e.x är 20- ute kan man sitta i den å en får skjutsa runt en medans man har de varmt å chill i en rullstol

HAHAHHA, fan vad sjuka saker jag bloggar om.. man märker att jag har brist på bloggning, men vafan.. det kommer ju iallafall några bokstäver då jag klickar på tangentbordet å inte orkar jag ta å sudda allt, näe.. suddar väldigt sällan i ett blogg inlägg,  orkar knappt sudda stavfelen längre haha.. de är fan illa nu hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0