beslutångest ang header jao

har fixat en ny header, men ser helt tard ut på den så jag vet inte om jag vill ha den som header riktigt som det första man ser är typ.. jag som ser helt överlycklig ut haha, får inte till den helt heller så böt tillbaka till den gamla! emelie ska få hjälpa mig med att ändra rubrikerna igen, headern klarar jag själv men allt måst fixas samtidigt denna gång och inte som förra gången då jag böt var å varannan sak en gång varje dag, hihi jete kul va?;)

har även varit ut en snabbsväng och fotat lite nya bilder, and so on! helt ointressant typ, har absolut ingenting att skriva om, så ska kolla om nå folk kommer ut ikväll.

nya headern jag tänkte ha, men vet inte... ;<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0