10 sanningar

1. jag är alltid ärlig, och då menar jag att jag oftast säger vad jag tycker, känner å tänker.. fast på ett lite snällare sätt :)

2. jag är beroende av min dator, t.e.x om jag sover hos någon, å sen är påväg hem dagen efter känner jag hur det kliar i fringrarna av att få sitta å trycka på tangentbordet på datorn heheee

3. jag stör mig lätt på folk, asså stör mig inte på folk som inte gjort mig nå, men dom bhr bara göra nått likadant som jag t.e.x härma mig med nå texter jag skriver, ja ni fattar.. stör mig skit lätt å blig arg av bara det lila, haha.. min korta stubin ♥

4. blir sjukt svårt kär, ja det är sant faktiskt jag kan inte bli kär i någon jag inte känner tillräckligt mycket eller litar på, för så jag ser på dom flesta killarna är att dom bara är ute efter ett å annat.. vilket är synd för det finns underbara killar som inte är så :)

5. jag hatar ångest, vilket jag har rätt ofta.. kan känna ångest för det minsta lilla, men jag menar alla jag gör fel val i livet någon gång, men vi överlever endå.

6. jag älskar mina vänner, även om jag lätt blir irirterad på vissa av dom så älskar jag dom endå så sjukt mycket. skulle inte gå utan dom, lr det skulle gå.. men hur tråkigt liv skulle jag inte ha? jag menar.. dom gör mina dagar varje dag

7. jag har ett beroende av att handla, låter helt fult.. men jag måste handla något varje dag, måste alltid ha pengar så jag vet att jag kan köpa det å det, å det där å de and so on 

8. som jag skrev på 4an blir jag svårt kär, och om jag är kär står jag inte för det men nu erkänner jag, jeja jag tycker om en.. mycket

9. jag ser mycket positivt med skolan, låter sjukt.. men när jag väl är på skolan har jag alltid roligt, jag har nära till alla mina vänner, jag är alltid med min bästa vän där vilket gör allt lättare.. i min gamla skola var det bara negativa tankar på det mesta

10. jag är en ärlig person, men är dålig på att hålla det jag lovar.. tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0