städa städa och åter igen städa..


före                                                                               efter

före                                                                                efter

före                                                                              efter

före                                                                               efter

idag är det pissväder ute, det regnar å är fuktigt å blött ute alltså håller jag mig inomhus, har hunnit städa lite smått, men är långt ifrån klar har bara tagit bort alla saker från golvet, nu ska jag snart damsuga, sen skura och damtorka tven, byron, byron2 och mina hyllor osv! jag städar nästan aldrig, min mamma brukar få göra det åt mig, så städar väll typ varannan månad förutom att jag byter sängkläder varje vecka sååå, men jag tycker de är sjukt kul att städa, haha.. de är nog endast för att jag inte gör det ofta, haha.. nu ska jag fortsätta städningen, vi hörs sen då jag är klar med den!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0