texten.. ♥

du kom hit till min sida när jag var ensam, du gav mig hopp och lycka på livets resa
det var ett tag sen nu, men jag kan fortfarande minnas
hur allting kändes när du var min pojke
aah, de va den bästa tiden aah, med så många fina minnen
yeah, de är sorligt men sant
men du och jag vi har haft våran chans
det känns fel att det vi har är över, men du ska veta att jag finns om du behöver
jag vill inte säga förväl.. men det finns inget mer för mig, så tyvärr.
du ser ut att ha det bra endå, så jag ska sluta längta - låta dig gå.
men du va en del av mitt liv, ja det var du ju
men tyvärr blev det knas och inget sagoslut
men du, jag ska minnas ditt skratt, jag saknar min skatt
du kom hit till min sida när jag var ensam, du gav mig hopp och lycka på livets resa
du va så mycket för mig, nu är du inget
tårar som faller ner, du blir ett minne
minns du alla gånger som vi älskade
har aldrig kännt de så sen du lämna mig
aa, klar jag har haft sex med andra, men inte samma sak
som när vi hade det med varandra
yeah, du var så mysig baby.. när du låg i mina armar
och vi myste baby, jag hör fortfarande ditt namn ibland
och då tänker jag, shiet det kan inte vara sant
men livet e inte alltid lätt, minns du kalaset för anton då han fyllde ett
vår present var oslagbar så många roliga stunder du och jag har
du va så mycket för mig, nu e du inget
tårar som faller ner, du blir ett minne.


Kommentarer
Postat av: anonym

vad heter låten? :)

2011-02-27 @ 00:01:15
Postat av: Anonym

Hjären ft sara du blir ett minne :)

2011-02-27 @ 18:37:31
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0