snabba cash

har just sett på denna film, tyckte den var rätt bra endå bara att jag inte förstod nånting i början, men det kom efter ett tag! bara lite låång, och tråkig att se på ensam haha.. men rekomenderas för er som inte redan har sett den :)

nu sitter jag och kollar på tve med linn och matte, ska snart gå och tvätta bort sminket.. ska försöka gå och lägga mig lite tidigare idag, skulle sova vid 3 inatt men blev klockan fem istället, var trött som jag vet inte vad när mamma kom och väckte mig vid 2-3 tiden? men imorgon ska jag upp tidigt hade jag tänkt, vid 12 tiden! ska kanske vara med matilda oxå, vet inte riktigt hur det blev uti det dära, hon skulle iallafall höra av sig imorgon!:)  nu ska jag fortsätta kolla tv osv, men vi hinner säkert höras igen innan jag går och lägger mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0