ny blogg!

hej! nu har jag tänkt att skaffa en ny blogg, mest för att jag vill utveckla bloggningen.. har bloggat i nästan ett år på devote, och sen har jag varit på bloggplatsen.se och blogg.se tidigare, så nu blev det att testa webblogg.se fast, aa samma sak som blogg.se är det ju nästan :) har fått mer å mer läsare på senaste tiden då jag har bloggat, och då vill tjäna pengar osv något jag var tvungen att byta domän för att kunna göra osv!

kommer inte lämna min gamla blogg ännu, ska först få upp besökare på denna innan jag lämnar devote helt och hållet.. för att ni ska hänga med om vad jag bloggar om så kan ni checka in min nuvarande blogg:
http://eveliinae.devote.se/

jag bloggar om allt, min vardag, fotografering, mode, mina tankar om allt å ingenting ja allt det där! :)

btw så är bloggen på renovering, har inte hunnit fixa allt med header, rubrikerna osv men det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0