for ut en sväng

nån bild jag hittade på kameran som emelie fotade för något tag sen ;>

 

kom hem just, har varit och skjutsat emelie till shell hennes mamma jobbade kväll där å slutade 12 så hon åkte hem med henne, hon sov ju här i natt och kul har vi haft! hon har fått mig riktigt glad, blir även att umgås med henne imorgon ska till kalix på kvällen och umgås med en massor.. trevligt! när jag kom hem så var linn å matte ute, så fotade lite bilder men blev inga bra bilder hatar att fota när det är mörkt ute å blixt, osv blir inte alls lika bra bilder som i dags ljus så blir inga bilder att visa er.  nu ska snart nicke komma hit, matte är redan här så ska vara med linn matte å nicke ett tag, tills dom drar hemmåt.. då ska jag sova har haft no sleep inatt så är faktist lite små trött, men inte så farligt endå!:)  vi får höras mera senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0