dags för sängen..

klockan är 3 på natten, jag sitter och kollar på tve och har tråkigt. skrev nyss ett låångt inlägg, men kryssade ner sidan av någon slags reflex jag fix, irriterande, men de är sånt som händer :) funderar nu på om jag skulle ta och gå och lägga mig, börjar känna mig trött och har faktist lite smått huvudvärk.. sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon, eller ja.. senare idag funderar på att fara in till kalix för de är tydligen idag "allt händer" haha.. nåväl får se hur jag gör och om mina föräldrar orkar hämta mig, nu ska jag gå och borsta tänderna samt tvätta bort mitt smink och förbereda mig för sängen, så vi för höras senare idag!

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0