you make me smile.

glor på beck, eller för tillfället är det reklam.. men tror det börjar nu, snart igen iallafall.. sen ska jag flytta täcken å skit, lägga mig å mysa å se film sen ska vi somna åt den hade jag tänkt mig,  har aldrig sovit så gott som inatt.. det var sjukt längesen jag sov där, sover alltid i någon annan säng i huset eller hemma hos någon annan.. menn skönt var det,

men har endå ont i hela kroppen sen i fredags, jag har träningsvärk i magen.. svullet knä som jag inte kan sitta på, de är no lika bra å skjuta sig....

SKOAJjajaaaa, fett tråkit jag har.. är typ övertrött fast sovit är det enda jag har gjort idag. och så har min papi kommit hem, tro det eller ej.. har faktiskt saknat han denna gång han har varit borta, puss på han.

gammal bild från 7an, från skolan.. emelieto ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0