y o u r l o ve i s m y d r u g .

halå, inte haft tid att blogga så mycke vanligt idag.. direkt jag kom hem från skolan sov jag, sen åt jag middag, sov lite till tills klockan 7 eller halv 8, sen har jag försökt pluggat, tog paus med fb, macka, telefon talk , dusch å nu sitter jag här å skriver av mitt prov i mobilen så jag ska kunna plugga på det där när jag vill, smart jag är ;))

valde dock själv att ha provet imorgon, hade kunnat ha det på onsdag.. men vill bara försöka få mig mentor att älska mig lite, har även möte med rektorn, kuratorn och min mentor imorgon + att jag har utvecklingssamtal.. härligt? n a e, typ inte ;<< ska bli pluggis efter jul, det lovar jag er.. har 2 nya nyårs löften, vilket ni inte får veta ännu.. dock ser jag inte fram emot något av det,  men nyår ser jag fram emot!

ahja, ska kolla om de är pensionärs jävlar idag, annars går jag å lägger mig.. vi hörs imorgon

jag & jenneliiie, bilden är tagen samma dag jag fyllde år.. super minnet ; )

Kommentarer
Postat av: susanne

har lite fråger åt dig, om du är snäll å kan svara på dom dårå :D



vad tycker du om one piece dräkterna?

har du någon pojkvän?

om nej, varför har du inte?

vad är din favorit hårfärg av alla du har haft? :)

2010-12-06 @ 22:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0