året!

eftersom att det nu är sista december, även sista dagen på 2010 så känns det förjävligt för jag har haft förjävla kul, har haft 100 gånger roligare än 2009 dock har jag väl gått igenom svårare saker, men som jag kollar bakåt idag så ser allt nästan bra ut,  jag är lycklig =) TAGGAR NYÅR, OCH ETT NYTT ÅR :D

nu ska jag skriva liite om året :)

vet inte var jag ska börja?

det har varit en jävla bra år som jag har skrivit där uppe.. har uppfunnit saker som gör allt roligare, börjat känna massor mer annat folk än vad jag känt tidigare vilket gör allt roliga, alla roliga utekvällar vi har haft på stan, även typ halloween, "lanet" hos jonte haha vilket lan.. öhm, massa fester antar jag,  typ.. karlsborg!!!1 oneoneone årets bästa, efter halloween? tror jag.. ;> haha..  men ja, typ allt man kan tänka sig!

är så ofokuserad av att skriva om mitt år för att linn sitter och babblar om att hon drömde att jag var bonde inatt osv.. haha, bjuder på några bilder från året =)






'









nu orkar jag inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0