Utkast: Dec. 24, 2010

har tråkigt medans jag har fixat mig klart å allt, måst ha nått att tidsfördriva tiden med tills kalle anka å det börjar, haha.. det känns fan inte som jul xD men aja!

jag har insett att min sista kyss - var rätt kul, haha.. men söt med :)

jag lyssnar på - just nu på waiting outside the lines

jag pratar - väldigt mycket med folk, blyg är det sista jag är
jag älskar/ tycker om - mina vänner & min familj
mina/min bästa vän - är min som min andra halva som får allt att funka
min första riktiga kyss - räknar jag inte som en riktig kyss, kyss.. men kommer aldrig glömma vem den var ifrån iallafall :) trotts att det var år sen ;o
jag avskyr då folk frågar - en massa saker som dom inte har ett piss med att göra
kärlek är - oftast underbart,  men kan vara tvärt om med tro mig jag vet
äktenskap är - äktenskap, då man lovar att älska någon i nöd & lust föralltid
någonstans, tänker någon - fan vad bäst evve är typ, hihi
jag kommer alltid att vara - mig själv, förändras kommer jag garanterat att göra, kommer mogna till å allt.. men alltid kommer jag vara samma person innerst inne.
jag är hemligt förälskad i - ingen
sist jag grät var - för någon dag sen, men de var mattes fel att han skrämde mig.. så det räknas inte för garvade också så mycke att jag börja gr
sista personen jag såg gråta var - typ Tilda.
min mobiltelefon är - cepe
när jag vaknar på morgonen - snurrar de i min skalle.
innan jag går och lägger mig - sitter jag vid datorn, borstar tänderna osv ...
just nu tänker jag på - att de är jul imorgon ! 
bebisar är - sjukt söta men något sjukt irriterande ! 
idag har jag - varit i luleå town, och inhandlat alla julklappar.
ikväll ska jag - sova tidigt.
imorgon kommer jag - vara med familjen, farbror och kusiner osv .. 

jag vill verkligen vara - din vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0