jejeja

gaah, skull ju blogga då jag kom hem från kalix.. vad tror ni jag inte gör? somnar sittandes i soffan med datorn i knäet och vaknar inte förän prick 9 då dh å allt började sååå ja bloggar nu då!

har då nyss sett dh, kom även just ut ur duschen ska låta mitt hår torka lite så ska jag sen gå och lägga mig!  idag har vi haft volleybolltunering på skolan, vet inte hur de gick för oss vi kom iallafall till final men då vi spela finalen vet jag inte vad det blev, om vi nu gick vidare till finalen mot lärarna på tordag? äh, jag har ingen aning..  sen efter volleyboll tuneringen for jag emelie å sofie till coop, köpte hårfärg sen hem till emelie och började blondera min underlugg, sedan sofies hår.. sen färgade vi min under lugg röd å lite av mitt gamla blonda löshår också så jag får några röda slingor i mitt hår hihi,  men tog ut färgen ur luggen för tidigt så de är lite ljust tycker jag men ska färga om den starkare and so on!

he blir no bra, då vi var klar med allt uti hårfärg for jag å sofie till stan, käkade på frasses sen kom marcus å jonas dit en snabbish sen sstack jag å sofie till bussen å åkte heem, sov gott som fan i bussen ska ni veta.. och här hemma.. ser fram emot att få gå å lägga mig efter detta inlägg, hihi.. de värker i benen av trötthet ;<

snabb bild på hur håret ser ut,  man ser dock inte knappt de röda i min lugg på fotot.. syns bättre irl :) samma med slingorna i håret, ska klippa till dom så de inte ser så där fucked up ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0