two days

jag suger på att uppdatera, är helt slut i skallen efter allt med skolan.. idag sätts betygen för julen, får G i idrott vilket jag aldrig trodde eftersom att jag inte har varit med på mer än 2-3 lektioner? älskar den nya idrottsläraren, han ger alla en chans åtminståne! hoppas på att få g i allt utom i matte, där kmr de förbli ett ig i think.

iaallafall, när jag kom hem från skolan idag såå åt jag chips, väntade tills mamma kom hem med pizza mmums.. sen käkade jag, somnade å vaknade klockan 7 av att julkalendern började hihi.. så såg den för andra gången idag, sen har jag skrivit en bokreception åt min svenska lärare som jag ska skicka in nu, sen ska jag skriva en deckare som jag ska skicka in till samma lärare and so on.. ska börja med allt det där nu, min mamma får göra en början för jag måste duscha känner jag!   

bara 2 dagar kvar till helgen nu, imorgon äre torsdag.. sen fredag fett härligt!

hahah, fresh bild ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0