tisdag

ligger i emelies säng nu, och tar det chill vi kom hit för något tag sen.. ska försöka sova så min huvudvärk försvinner, men lär ju inte gå för att jag hostar så det känns som att lungorna håller på att åka ut ;<  så fort min ena förkyldning försvinner kommer den andra, finns inge positivt med idag..

for till skolan klockan 8, började tio i 10 värt? nää.. bra att folk informerar en om det, vi har redovisat filmen vi har hållt på med sen i fredags, det gick väl rätt bra, var bara lite tabbar här å där, ahaha..  jossan gjorde nog filmen mest, då jag interljuvade henne hihi, trodde dom klippte bort det men tydligen inte xd haha, sen har bara tobbe å dom varit jävliga å försökt snöbada mig, men jag sparka mig ur den situationen så det var löst slapp hamna i snön å bli blöt iallafall :D

de var min dag typ, nu ska jag å emelie bara ta det lugnt sen ska vi väl börja fixa oss inför julavslutningen som börjar halv 7 ikväll, efter den får vi våra betyg.. känner mig inte så taggad på att se dom, verkligen inte.

vi hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0