TIDSFÖRDRIV jao

sitter på skolan och har sista lektionen NO, skull igentligen haft svenska efter non men vi slapp den, så far hem direkt efter den..! så vi slutar på en halvtimma tyup, aja.. gör ett tidsfördriv's test.


PINSAMHETSTEST 10!

Har du pojkvän/flickvän? - nej
Har du haft pojkvän/flickvän 2010? - Hm, kommer inte ihåg ;o
Har du hånglat med någon 2010? - jadå
Har du kramat någon 2010? - hah, ja
Har du hatat någon 2010? - japp
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - yes
Är du kär nu? - nej
I vem? -
Kan du vissla? - japp
Har du en dildo? - faktiskt inte hihi
Äger du mer än 5 par string? - japp
Äger du mer än 10 par string? - där ikring
Äger du mer än 15 par string? - tror inte det
Äger du en mascara? - jajemän
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - japp
Är du en fjortis? - inte på beetende, men kan erkänna att jag kanske ser lite fjortis ut med sminkning and so on
Är du emo? - nej
Är du brat? - aboslut
Gillar du vältränade killar? - lett
Gillar du tjocka/överviktiga killar? - nä, men fett gossigaa hihi
Gillar du nörd-killar som pluggar? - nä, jobbiga
Gillar du tjejer? - som vänner, jea
Är du bisexuell? - nej
Har du över 10 bhar? - jado
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - jajemän
Kan du köra skoter? - jado
Kan du leka apa? - kan ja väl!
Är du brunett? - japp, eller svarthårig snarare sagt
Är du blond? - nejfan
Har du haft svart hår/har du just nu? - har haft, och jag har
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - tror jag väl


HELT SERIÖST

Vad har du på dig för underkläder - string & bh
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - 18-19
Har du sugit av någon? - everyday
Har du runkat av någon? - hihi
Vet du vad oral/anal sex är? - jajemän

SENASTE
Vem fick du sms av senast? - Sofie
Vem skickade du sms till senast? - Henne
Vem ringde dig senast? - Johana
Vem hånglade du med senast ? - Blä
Vem pussade du senast? - Hm, amanda tror jag :)
Vem kramade du senast? - oskar ;>
Vad drack du senast? - vatten
Vem var ditt senaste KK? - ;);)
När däckade du sist? - kommer jag inte ihåg
Är du allergisk mot någoting? - nope
Är du sexmonster?- lett
Pinsamma frågor för dig nu? - näe?



Har du under den senaste månaden..
- Druckit alkohol: jao
- Rökt: aa
- Gått på dejt: dejtar inte
- Shoppat: tror jag inte
- Ätit en hel ask müsli: näe
- Ätit sushi: nope
- Stått på scen: ne
- Blivit dumpad: nej
- Skejtat: nope
- Färgat håret: jajomen
- Stulit något: nope

Har du någonsin..
- Däckat eller varit jättefull: jao
- Blivit upptäckt under "akten": näe
- Blivit kallad hora: jo


Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? jado
- Gnälla: ibland, då jag inte får som jag vill
- Skrika: näe
- Sova: jodå
- Ha ångest: ibland
- Skada dej själv med flit: nej
- Vilja dö: nejfan
- Drömma mardrömmar: sällan
- Drömma sexdrömmar: haha ja
- Ta droger: nej
- Försöka vara annorlunda: näe
- Klä dig i svart: jorå
- Gå till kyrkan: nä
- Gå i skolan: japp
- Röka: jo, tyvärr
- Ljuga: nej
- Hata folk: faktiskt inte
- Lita på folk: oftast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0