svar på frågor


fick en kommentar som jag är så söt å svarar på doo..

om ni inte ser frågorna så skriver jag dom här,

vad tycker du om one piece dräkterna?
svar: jag tycker dom är ful/snygga, men tror dom kan vara jävligt sköna.. har stora funderingar på att blinka åt mamma så jag får mig en.. bara för att ha typ haha ;)


har du någon pojkvän? om inte, varför?
svar: nej jag har ingen pojkvän å det är väl mest för att jag inte har hittat något jag tycker om på det sättet, ser som alla som mina vänner typ.. och klarar mig rätt fint som singel, har ju trotts allt mina killkompisar som ställer upp, hahaha.. nej jag skoja hihi..

vad är din favorit hårfärg av alla du har haft? :)
svar: hmm.. det är nog en blond färg jag hade för ett år sen drygt, det var som mycket slingor så det såg blont ut fast inte för "fjortisblont" dvs, plantina blont, utan det såg mer naturligt ut.. dock gillar jag mörkbrunt/rödbruntsvart hår grymt mycket också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0