sanningar du kanske inte visste.

10 sanningar om mig själv :
♥ Jag är rädd för att bli övergiven, asså typ att min bästa vän skull lämna mig
♥ Jag är sjukt less alla idioter och rykten som finns här
♥ Jag blir sjukt lätt avundsjuk, men är bra på att vara avundsjuk i smyg.. hihi
♥ Jag saknar min pappa.. massor!
♥ Jag skulle aldrig kunna skada mig själv, typ begå självmord eller något ;o hur dåligt jag än hade mått, är livrädd för döden
♥ Jag älskar musik, de är typ mitt liv de är någonting jag hör på varje dag
♥ Jag klarar inte skolan utan emelie, skolkar lektioner eller så stannar jag hemma, hon är typ min andra halva så när hon är hemma funkar ju liksom inte hela jag, hihi
♥ Jag blir lätt sjuk, har typ sick't dålig hälsa eller vadfan det heter
♥ Min stora syster är en av mina bästa vänner
♥ Jag har sjukt svårt att tro på mig, att få in i min hjärna att jag klarar av det, å att jag kan det där osv

10 saker jag älskar :


♥ Mina vänner
♥ Min familj
♥ Min mobil 

♥ Min dator
♥ Min säng
♥ Min bästavän
♥ Musik

♥ Sommar
♥ Värme 

♥ Och att sova

10 saker jag hatar:
♥ Falska människor
 som tror att dom vet allt om en
♥ Pyttipanna
♥ Jag brukar aldrig hata någon, men nu gör jag det. halå först gången typ
♥ Svikare
♥ Lögnare
♥ Folk som trycker ner andra
♥ Skolan, fett less.. bara två skoldagar kvar
♥ Att ha ont i magen, finns inge värre
♥ Dagen efter något kul har hänt, helt trött å jävlig haha
♥ Folk som tjatar om allt möjligt

7 personer som står mig nära:
♥ Emelie Tiger
♥ Emelie Holmgren
♥ Amanda Sandberg
♥ Josefine Henriksson
♥ Sofie Häggström

♥ Jennelie Lund

♥ Linnea heikkilä + massa mer!

10 stunder jag alltid kommer minnas :

♥ Turkiet 2007
♥ Sommaren 2010
♥ Skolavslutningen 2010, minnes värd.. lätt!
♥ Första doppet 14 maj 2010, kallt.. hihi
♥ 25/8 2009 :) jete sött datum haha
♥ Valborgs 2010
♥ Årets fester
♥ Halloween 2010, halå!
♥ Hösten 2010, rett bra den med
♥ Och typ, en halv miljon andra saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0