orphan



har just sett den här sjuka filmen med linn & mamma, har vela se den länge.. kan säga att den är ingenting värt att vilja se, den är bara sjuk och får mig att verkligen hata flickan i filmen haha.. helt sjukt, trodde den skulle vara läskigare, men tror jag klarar av att sova ikväll =)

iallafall, nu sitter jag och kollar på en natt på museiumet eller vad den heter.. den slutar på 2 minuter drygt enligt tv4 hihi.. ska sen tvätta bort sminket och gå och sova, kommer säger skjuta fram det med någon timma.. hihi, skönt vi har ju haft halva släkten här idag, så har inte orkat blogga, har lekt papparatzi med min systers systemkamera,vill ha en.. ;<  men får en då jag går ut 8an om jag har G i alla ämnen förutom 1 som jag typ aldrig kommer få G i , hihi.. mami är bäst, å jag ska plugga ihjäl mig!

aja, whatever.. vi hörs mer imorgon, kissses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0