onödigt långt inlägg? yeo

ligger i min säng just nu och gör ingenting en sånnhär tisdags natt klockan 16 minuter över 1, försöker göra mig trött men går inte nå vidare, eller nu blev jag fan lite trött bara för att jag började prata om det, men det är ju great så kan jag somna någon gång,  imorgon är det onsdag? endast 2 dagar till nyår + nytt år hihi, same shit typ.. vet inte om jag blir hemma på nyår, min mamma värkar tro att jag ska göra nå bad things så hon tror mig inte då jag säger att jag ska till emelie å senare på ett ställe å gö en grej,  men hon får väl suga då.. kommer få fara i slutändan för hon har inte hjärtat att hålla mig hemma!

Såå imorgon när jag vaknar ska jag försöka fixa skjuts till kalix så snabbt som möjligt dock har vi just nu bara en bil, så blir svårt.. måste köpa hårfärg och så ska jag innan det om till agnes då hon har kommit hem å hämta hennes värmetång till löshår så sen ska emelie fixa fast det hemma hos henne så färgar väl mitt hår å allt där då?  jobbigt allt kändes nu, vill duscha för känner mig så ofräsh har inte duschat sen......124235 igårkväll eftersom att jag deckade direkt jag kom hem från emelie då jag skull duschat,

nu ska jag prata med några r-tards på skype bara för att det var så längesen man nötte skype.. typ i somras? finatiderfinatider =)

påtal om fina tider så skriver jag väl samtidigt blondatiderblondatider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0