om världen blir delad vill jag vara på din sida.

godmorgon, har just gjort dag 20 här i bloggen och vaknade för en kvart sen drygt.. var sjukt skönt att få sova i min egna säng inatt, var över en vecka sen haha.   just nu sittrer jag och kollar på någon dokumentär om victoria silvesteds eller hur fan hon heter å hur hennes namn stavas, orkar inte googla fram rätt stavning å allt bara för hennes skull, för trött, för jobbigt ;)

skulle igentligen in till kalix idag för att köpa lite stuffs.. men mamma skull dit nu då jag steg upp så bad henne köpa mig en brun utan sol och sånt som behövs är lik som ett spöke å min brun utan sol är slut å solarium är jobbigt å allt sånt där, så kör på brun utan sol nu ett tag =)   jete intressant för er å veta, vet det. hihi, ska käka något nu eller först ska jag se på julkalendern :D

ser lite r-tard ut, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0