nyårsafton

har just färgat håret och duschat var så sjuukt skönt har inte fått duscha håret på 2 dagar för att jag ska låta löshåret fastna fast i mitt hår, så nu är jag hel svarthårig igen och nyduschad så sjuukt skönt! tog en timma för mig å duscha har glömt bort hur jobbigt de var att få bort all hårinpackning med långt hår å allt sen skull ja även raka benen, armarna osv ;) så nu är jag klar för kvällen från den delen!

har sovit sjukt dåligt inatt, har vridit å vänt mig till å från somnat och vaknat.. är helt öm i hela hårbotten så kan inte sova på sama sätt jag alltid sover på så därför jag sover så dåligt, ;<  fan vad besvärligt allt med håret vart helt plötsligt, de enda jag skriver om å klagar på... ska man va fin får man lida pin, har dock inte klippt in löshåret ännu så de ser bäst ut som lockat skull ja tro!

nu orkar jag inte skriva artonhundra rader till, ska börja med den här nya listan..  bara för tidsfördriv varje dag, ni gillar ju den.. de vet jag =)   har även gjort nå tidsinställda inlägg idag med outfit, osv vi hörs sen!

bjuder på en gammal bild från höstlovet på emelie & mig hos jonte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0