nanana..

nu funkar internet igen såå ska berätta om min dag,

jag å emelie vakna kring 2, så då käka vi lite å sen for vi direkt till henne och hon fixa sin mammas hår sen började vi fortsätta sätta fast mitt löshår, tog kring 2-3 timmar å få fast resten, sen då jag var klar drog jag hem direkt vilket var vid 8 tiden då har jag inte gjort mycket meer, har testat lockat mitt hår nu vilket blev bra dock ser det helt fel ut på bilderna istället, haha..  

iallafall, nu ser jag på Allt en tjej vill ha med linn då den här slutar vet jag inte vad jag ska tidsfördriva tiden med.. fortsätta se bilder och vänta på att det ska bli imorgon någon gång, lagomt kul med nyår och sånt ;)  och har övertalat att få fara till kalix, vilket inte var svårt för jag vet att dom inte har hjärtat att hålla mig hemma, det vet jag :]

jajo, ska kolla klart filmen nu snör upp en bild på håret.. dock ser det så störd ut när jag har fotat de då de är lockat, men skönt med nytt & tjockt löshår! lätt värt dom timmarna det tog :)  ska även färga bort min röda slinga i luggen å färga utväxten imorgon så jag blir helt svarthårig, höhö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0