nanana

HATAR MIN DATOR,  ska jävla sticka tusen knivar i den. hade bloggat om allt bokstavligen allt jag har gjort idag, rätt lånt blev det.. sen helt plötsligt kom jag på facebook.. utan att jag klicka någonstans ;<  huhu..

iallafall, befinner mig i soffan å har nyligt tvättat löshåret för jag testade locka det, men de blev fult så tvättade det så ska sen testa locka om det fast på ett annat sätt hihi, smart jag är!   har varit på skolan idag iallafall, slutade kring 1 för att vi skulle å kolla på volleyboll finalen, men jag for aldrig for hem direkt istället. när jag kom hem gjorde jag ingenting, glodde på tven å sen gjorde jag allt de där jobbiga med löshåret and so on..  hörs sen, ska glo på true jackson på nickelodeon nuu!11

tvättning, såå jeevla intressant å titta på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0