mm tidsfördriv

orkar inte blogga nu, bloggar då jag känner för det.. okei?

Är du kär?

Har du snusat? jau
Har du fimpat en cigg på nån annan? haha ja
Har du blivit dumpad? tror det
Har du blivit slagen allvarligt? nja
Tar du droger? nej.
Har du pussat en tjej? aa
Hatar du någon? lite... ;<
Älskar du någon? ja mina vänner å familj
Har några av dina vänner svikit dig? jau,
Har du djur? ne
Har du legat brevid en tjej i sängen? jaa
Hatar du dig själv? nee?
Gillar du orange? inte fan vt jag
Har du nån sjukdom? ne
Har du skämt ut dej för den du gillar? haha.. har hänt förut
Har du en gris? jag är en gris hihi
Har du en plattång? aadå
Har du en bror? nejfan
Har du sjukt bra humor? nejfan
Är du brunett? nä, svarthårig
Gillar du att stå i duschen flera timmar? timmar? vet jag inte.. men länge
Tycker du om hästar? ja, härliga djur ju
Har du skilda föräldrar? nej
Har du gått på simskola? nä
Har du sagt bög till en kille? mjao
Har du sagt fitta till en tjej? jado
Har du fuskat? mjå
Har du en teve på ditt rum? japp
Har du lunar? hade, innan de försvann ;<
Har du MSN? jau
Har du en syster? har flera
Har du bruna ögon? nej
Gillar du att fota? gör jag väl
Har du sett dig själv brinna? ja, klantig är jag ibland ;<
Gillar du tacos? ne
Tycker du att du är söt? lett, fan vad fin jag är .. haha
Har du dansat? jafyfan!
Har du spelat fotboll? japp
Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? men dra nu
Äger du en locktång? japp
Gillar du att tugga tuggummi? ja, är beroende av toy ;o
Borstar du tänderna varje morron och kväll? japp
Gillar du kläder? jaa halå
Hatar du falska vänner? hatar & hatar, jag umgås med många falska faktiskt och jag hatar dom inte för dom kan vara underbara på sitt sätt, dock litar jag inte på dom för ett enda öre.
Gillar du räkna matte? gjorde förut, inte nu mer
Älskar du någon nu? JAA, den frågan har redan varit ju
Har du gråtit inför en vän? jo, många gånger
Kan du sjunga? min musiklärare säger de, men då jag sjunger är jag alltid ironisk hahah.. så jag vet inte 
Har du sett nån dö? ne
Äger du vad du vill? ja de gör jag väl
Är du stor? jaföfan
Vad är ditt hela namn? ida maria evelina eriksson
Kan du tala spanska? ne, men har gått spanska så kan ju lite av det iaf!
Är du kortare än 1.60? nejfan sååå kort är jag faktiskt inte
Älskar du sommaren? ja, finns de nå bättre?
Älskar du vintern? NEJ
Har du mer än 6 par skor? jau
Brukar du sjunga när du är i duschen? hihi ja
Har du mer än 3 par mjukisbyxor? vet inte, använder aldrig mjukisbyxor
Gillar du att städa? ne
Gillar du att sova länge? ja, fett skönt
Har du vart med om en olycka? njä
Är du förvirrad?
inte så
Har du förlorat en vän? säkert, men fanns ju allti en andledning till varför jag förlora den, de var ju inte precis mitt fel.
Gillar du att shoppa? jao, då jag är på bra humör
Har du varit i Paris? ne
Gillar du spindlar? dum fråga
Klarar du dej själv? nää
Har du lagat mat? lite, typ pasta, korv, kötbullar, varmamackor, nudlar, ägg osv!
Är du klantig? rätt så ;<
Har du foppatoffler? jau
Har du mer än 20 låtar på din data? spotifyi halå?
Sminkar du dej innan skolan? jau, oftast
Har du träffat en kändis? ja
Har du mer än 7 par nagelack? jåå
Har du busringt? jadå
Har du en vän som skiter i dig? faktiskt
Har du velat göra saker men vågar inte? nja, är inte så rädd av mig
Sover du med nått gosedjur?
Har du åkt nånstans utan att du får? jadå
Vill du bara bort ibland? hädner
Har du bränt dig? Jau
Har du lekt med levande ljus? haha ja
Har du lekt anden i glaset? ja
Skäms du ibland? nja? sällan
Bor du i Skåne? ne
Gillar du hip hop/rap musik? gör ja väl
Är du på sista frågan nu? i guess so

random bild jag hitta i arkivet, dock är bilden tagen igår hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0