beat me hate me you can never break me

'r hemma från luleå nu, fick med mig hem 4 par trosor, 1 bh, 3 tröjor och snoddar.. typ det mest nödvändiga jag behöver right now,  kom hem för en halvtimma sen så har bara hunnit äta har inte packat upp nå kläder ännu så blir inga bilder förän då jag bloggar nästa gång, mest troligt blir det imorgon typ..

för nu ska jag ta en powernap i en timma, sen ringa emelie och sen fara till kalix å göra missions och stannar där över natten å sover hos emelie =)  tror de blir så!  ska bara göra så min mamma orkar skjutsa mig fast dom ska på kalas, dock barea till grannen så tycker dom kan skjutsa mig.... om jag åker buss så lär jag få vänta en timme på bussjäveln eftersom att den ALLTID är sen nu på vintern, hata vinter... ;<

emelie är fin på bilden medans jag förstör å ser med r-tard ut än vanligt höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0