lördag.


Halåå ser helt likblek å knepp ut, men vi får leva med det!

goodmorgon! har varit vaken enda sen klockan nio, blev väckt av telefonen som ringde.. sjuk jobbigt, sen kunde jag inte somna om så steg upp vid halv 10, tog mig lite och äta la mig igen i sängen å såg på julkalendern, haha.. när man väl har börjat se den ggår inte det inte att missa ett avsnitt, bra tidsfördriv iaf!  så jag ligger fortfarande kvar i sängen, ska nog ligga här ett bra tag till, ska försöka sova lite om det går.

sen dra mig upp å fixa mig för ikväll SKA jag till kalix, verkade iallafall som att jag inte missade någonting igår förutom då polisen tog mina vänners sprit, hihih. rätt kul på sätt å vis ^^  snäll vän jag är, men whatever, lite dum har jag ju alltid varit.  nåväl, vi får höras senare, blir tom på ord nu, cyya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0