jullov.

är hemma från skolavslutningen, eller har varit det ett bra tag.. men har inte orkat blogga nå tidigare, direkt jag kom av snörde jag av mig skorna å alla osköna kläder.. mina fötter är illröda å fula märken av skorna, huvva ont :(  meen nu har jag iallafall jullov, känns inte som det..  är faktiskt helt okej nöjd med mina betyg, men till sommaren ska jag vara 100 gånger så nöjd.. insåg hur viktig skolan var på ett sätt just innan betygsättningen, men ah får väl visa mitt bästa så fixar jag det de vet jag!

nu ska jag se på film, vila fossingarna, facebook tillslut lär jag decka för jag är så satans trött & sjuk, har feber å världens besvärligaste hosta och ont i halsen, så sjukt less.. ska kolla om någon orkar göra mat eller te åt mig, har inte ätit någonting annat än lunchen idag,  men det konstiga är att jag inte har någon matlust, har inte haft det på väldigt länge nu ;s kul för er å veta, inge kul för mig ju, för äta är mitt tidsfördriv sak!

bjuder på några bilder från ikväll på mig & några fina :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0