julkalendern

har inte haft tid att blogga nå, emelie kom hit någon gång kring 2 tiden tror jag? har ingenaning.. då var vi ut en sväng, fixade mig, så gick vi ut en sväng igen sen har vi sett på tv och tagit det lugnt and so on, sånt man gör dan före julafton hihi..

idag för exakt ett år sen var emelieto och emelieh här med mig, minns hur jävla kul vi hade hihi.. hann fira den första halvtimmen av julen med dom, så iår drog jag å emelie samma sak fast utan emelieh och utan att det hann bli julafton ;<  men vi överlever ;)  nu ska jag glo på julkalendern för tredje gången idag, haha.. puss

bland annat detta gjorde vi..  sminkade oss till fjotisar haha, sen piercade jag min läpp minns jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0