julafton

godmorgon och gud jul på er =)

jag har just ätit lite jullunch eller vad man ska kalla det, duschade även för ett tag sen och nu väntar jag på att toan ska bli ledig så jag kan fixa mig där å locka håret å all sånt shiit som behövs göras inför jul, måst ju vara lite fin bara för att..

vi firar dock inte jul hemma iår, kasst.. älskar att fira ju hemma så enkelt att vara hemma så kan jag tidsfördriva kvällen med datorn så de inte tar så jävla länge tills då paket öppningen är.. istället ska jag fira den med min familj hos min stora syster å hennes barn å pojkvän å hela köret + hans släkt å allt,

aja nu kommer det en massa folk hit, varför vet jag inte jag sitter iallafall helt osminkad med lockigt hår i morgonrock.. haha ojoj, ska fixa mig nu.. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0